T.C.
MARDİN
ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
SÖZLEŞMELİ İCRA KÂTİPLİĞİ ALIMI SÖZLÜ SINAV SONUÇLARI
Adalet Bakanlığı İcra İşleri Dairesi Başkanlığının sözleşmeli icra katibi personel istihdamı sınav ilanı gereğince, Mardin merkez ve mülhakat adliyeleri ve Midyat Adliyesine sözleşmeli personel alımlarında, Sözlü sınav sonuçlarına göre sınavı asil olarak kazanan adayların başvuru esnasında E-Devlet ortamından yüklemiş oldukları belgelerin asıllarını;
İcra Kâtipliği unvanı için;
- Mezuniyeti gösterir öğrenim belgesi (2 suret) (Aslı-Fotokopisiyle beraber veya e-devletten alınabilir.)
- Bilgisayar sertifikası ya da bilgisayar dersini gördüğüne dair transkript (2 Adet) (Aslı-Fotokopisiyle beraber)
- 4 adet Biometrik fotoğraf (Kılık, kıyafet yönetmeliğine uygun, son 3 ay içerisinde çekilmiş olacak.)
- Kimlik Fotokopisi (2 suret)
- KPSS sonuç belgesi (2 suret)
- Vukuatlı Nüfus Aile Kayıt Örneği (E-devlet üzerinden alınabilir, tüm aileyi gösterecek şekilde)
- Hiçbir kurum ve kuruluşa karşı mecburi hizmeti bulunmadığına dair dilekçe (EK-1) 2 suret
- Mal beyanı (EK-2) (Bu form internet sitemizde bulunmakta olup çıktı alınarak el yazısı ile doldurulacaktır. Adına kayıtlı herhangi bir malvarlığı bulunmayanlar sadece kimlik bilgilerini yazarak beyanı imzalayacaklardır.) (2 suret)
- Eş Durumu dilekçesi (EK-3) (2 suret)
- Sağlık Beyan Formu (EK-4) (2 suret)
- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu (Bilgisayardan doldurulacak, fotoğraflar yapıştırılacak. (2 suret) (EK-5),
- Tercih Formu (EK-6)
- Askerlik durumunu gösteren belge (2 suret) (E-devlet üzerinden alınabilir.) (Askerlikten muaf ise muaf olduğuna ilişkin belge ibraz edilecek.)
- Adlî ve arşiv sicil kaydı (2 suret) (E-devlet üzerinden alınabilir.) (Evlilik ve boşanma durumunda, evlilik ve kızlık soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarında ayrı ayrı gösterir şekilde adli sicil kaydı.)
- Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Yeniden Hizmete Alınma başlıklı Ek 1 maddesinin 3 üncü fıkrasında yer alan; “Sözleşmeli personelin, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde sözleşmeyi tek taraflı feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında yeniden istihdam edilemez.” hükmü gereğince bu durumun tespitine yönelik yazılı beyan, (Ek-7) (Bu form internet sitemizde bulunmakta olup çıktı alınarak el yazısı doldurulacaktır.)
İstenilen belgelerin, 14/08/2023 günü mesai bitimine kadar Mardin Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı kalemi (221) No’lu odaya bizzat teslim edilmesi veya 14/08/2023 tarihinde Başkanlığımızda olacak şekilde Acele Posta ile gönderilmesi gerekmektedir.
Evraklarını APS ile gönderecek adaylar; Diploma ve Sertifikalarını bulundukları ilin Komisyon Başkanlıkları veya Cumhuriyet Başsavcılıkları aracılığı ile gönderebilirler. Komisyon Başkanlığımıza gönderilecek evraklar ilgili Adalet Komisyonu veya Cumhuriyet Başsavcılıkları tarafından evrakların asılları görülüp fotokopilerine ASLI GİBİDİR kaşesi basıldıktan sonra gönderilmesi gerekmektedir. İlanen Duyurulur. 07/08/2023
NOT: Başarılı olan adaylar arasında başka bir kuruma atanan veya atama hakkından feragat etmek isteyenlerin bulunması halinde, ivedilikle feragat dilekçelerin yazılarak komisyonumuz ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.
“Sınav sonucunun tebliğinden itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın istenilen belgeleri teslim etmeyen ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların sözleşmeleri iptal edilecek ve yerlerine puan sıralamasına göre yedek adayların yerleştirme işlemi yapılacaktır. ”
NOT: Sorgulamada herhangi bir sorun yaşanmaması adına Google Chrome internet tarayıcısı kullanılması bilgilerinize rica olunur.
EKLER:
Ek-1 Hiçbir Kurum ve Kuruluşa karşı mecburi hizmeti bulunmadığına dair dilekçe.
Ek- 6 Tercih Formu (İcra Kâtipliği)